Bada, busa, sova, busa, gosa, busa

Smilla har blivit stora damen nu!! Guuuuud vad hon växer fort, för fort tycker jag. Vi har börjat lite smått på valpkurs, det har bara blivit ett tillfälle nu innan sommaren så vi skulle ha lite saker att träna på innan vi drar igång till hösten. KANON var det, för vi fick svar på frågor samt lärde oss massor. Så nu kör vi hårt med kontaktövningar och inkallning och "be om lov" övningar. Smilla e faktiskt jätteduktig!! MEN stort MEN hon e grymt busig oxå och äger allt på gården, landet, leksakerna, kuddarna i stolarna, rosstjälkarna som hon tuggar av och sedan ligger och smaskar på!!!! Knäppa hund det måste ju göra ont av taggarna?! Försöker med avledning och NEJ, viket funkar i ca 5 sek!! Tja det e väl valpfasoner antar jag.
Sa jag att hon e världens goaste, finaste, underbaraste lilla boxervalp!!!!

Se själva



så här ser man ut när man gräver på stranden



då måste man bada



sedan somnade man gott i solen



söt eller???



Se så fint jag sitter trots att det e valpar som leker runt mig på valpkursen.



Var i skogen och busade idag, här med lillhusse William och matte Lotta.
Kolla in min nos som e full av jord, det blir så när man gräver i kaninhål!!

Åsså en favorit i repris då, sovande boxervalp. Det e inte bara barnen som ramlar ur sängen när dom sover, men dom vaknar oftast om dom gör det, det gör inte Smilla!!
Man kan nästan säga att hon e lika söt som lilla spöket Laban ;-)


Kommentarer
Postat av: Rosso

Halloj!

Åh, du är så söt så både jag och matte vill pussa på dig! Om ni kommer till boxer-sm så kanske det blir verklighet! Puss på nosen från Uppsalas finaste boxer!



2008-07-06 @ 21:49:09
URL: http://rosso.blogg.se/
Postat av: AnnaP

Åh vad söööt Smilla är, helt ljuvlig! Jag förstår att du gillade bilderna på Buffy, för de är ju rätt lika : )



Vilka härliga bilder, jag lägger in din sida som favorit så att jag hittar hit igen.



Puss på Smillanosen!



AnnaP

2008-07-13 @ 15:18:30
URL: http://pannisen.se/Buffy
Postat av: Rosso

Hallå! Nu är ni så där dåliga på att uppdatera igen! jag vill se bilder på min tjej!!



Puss på dej, gullet!

2008-07-17 @ 19:18:57
URL: http://rosso.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0