Det är skönt att bo på landet....

Min lilla vovve älskar andra djur, speciellt hästar och idag märkte jag att det även gäller kossor. Hästarna och kossorna verkar gilla henne oxå, se bara på bilderna.
(Det e tur man har kamera i mobilen)



Hej Kossan! jasså vill du ha en puss? OK då!



Hörru Smilla! Jag vill oxå ha en puss av dig



Vågar jag Matte? Ok han ser snäll ut, puss då!! Kolla öronen på hästen, han diggar Smilla skarpt!!
Jag fick dra Smilla därifrån sedan, hon ville stanna och "umgås" med sina nya fyrbenta vänner.



Det e tur man får sova med lillhusse efter en promenad!

Puss

Kommentarer
Postat av: Rosso

Kuuul att du har fått campa.. Jag och matte ska sova i tält på boxer sm, eller vi får se var matte ska sova, för i tältet får hon nog inte plats! Haha, jag tycker inte att det är skoj att jaga kaniner, katter är MYCKET roligare!Fina bilder på en fin tjej!



Slafs från din cavaljer ;-)

2008-07-18 @ 06:48:52
URL: http://rosso.blogg.se/
Postat av: Rosso

Jo, det är sant- ni är lite lika..



Slafs från mig

2008-08-01 @ 18:38:07
URL: http://rosso.blogg.se/
Postat av: Karin och Bella

Hej allihopa och speciellt Smilla,

Hemma igen efter en härlig semseter, 18 dagars strålande sol och 22 grader i havet,det kan man inte klaga på. Ser oxå att ni har haft det bra.Hoppas att Smilla växer,äter och sköter sig bra på boxern's vis. Ska försöka få ihop er alla till en liten träffa i oktober. Tyvärr kan jag inte få upp bilderna på kossan och Smilla,(ska jag göra något speciellt ?, blderna ser så söta ut.

Ha dett gott så länge !

Kram Karin och Bella

2008-08-10 @ 17:17:48
Postat av: Karin och mor Bella

Hej alla !!!!

Hoppas att allt är bra med Lilla Smilla och er alla.

Börjar få lite abstinens, har inte hört något ifrån er på ett tag. Är ju så nyfiken på hur allt fortlöper med Smilla. min förhoppning är att hon är en go' glad och duktig boxertjej.Tänkte att vi skulle försöka få ihop en liten träff så småningom.

Ha det gott så länge,så sitter jag här och väntar på nyheter från er.

Kramar Karin och mor Bella

2008-09-01 @ 21:22:10
URL: http://www.pibox.nu
Postat av: Rosso

Hej!

Det var skönt att höra, började bli lite orolig för dig.. Puss



slafs från Rosso

2008-09-07 @ 14:50:44
URL: http://rosso.blogg.se/
Postat av: Rosso

Hej!

Nu är jag inne på sidan för hundrade gången och vad ser jag- ännuu inte uppdaterat! Skäms på din matte!!



Slafs från rosso

2008-09-12 @ 10:36:45
URL: http://rosso.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0