Nya härliga Smilla bilder

Nu har Smilla träffat sin kusin O´Neil som är 5 år, hon var så kaxig den lilla tösen. O´Neil är ju liiiite större och tyngre, närmare bestämt 40 kg boxer!!

Här är några bilder (klicka för större bild)

     
Puss på dig kussen!! Åh vill kramas med, åsså klättra lite oxå. Systrar med boxrar!!        



  
Matte ♥ Smilla= Sant


 
Ja ha nu har matte sagt att jag ska börja äta kaninmat oxå
tror hon glömt bort att jag e en hund faktiskt.

Åsså kommer några bilder från "Smilla in action"

   
Matte kallar  bäst att skynda!!! E det en kamera hon har?  
Näääää vill inte var med på fler bilder!!!

Avslutar med två trötta flickor, en som spelat 4½ timme tennis & en som har haft "boxerbus" för sig hela dagen.
Osså var det där där med stajlen på en sovande boxer.....
     


Godnatt från Lotta & Smilla
 

Kommentarer
Postat av: Rosso

åh, så mysig hon ser ut, er lilla tjej. Rosso r nog grymt sugen på att pussa på henne! Livet är hårt och orättvist, men å andra sidan äter inte människor märgben, tjurmuskel och annat gott som hundar får ;-)

2008-06-09 @ 10:33:12
URL: http://rosso.blogg.se/
Postat av: Susanne

Hejsan Lotta!

Ja, visst är det härligt på Strömsholm! Underbart att se allting!

Det var första gången för min dotter & hon tyckte det var super kul! Så hon följer säkert med fler gånger!:-D



Va gullig hon är lilla Smilla!

Pussa henne från oss!



Kram Susanne & boxepussar Snuffe & Ruffa

2008-06-09 @ 16:35:56
URL: http://www.woogiebox.cybersite.se
Postat av: Systra din

Vilka fina bilder det blev på "kusinerna" men han ser rätt stor ut min "lilla" bjässe hihi!

2008-06-13 @ 16:51:52
Postat av: Mamma Bella och gammel mamma

Hej Smilla och hela stora familjen,

Härliga bilder och du Smilla ser ut att trivas som fisken i vattnet. Hoppas att du äter bra och sköter dej precis som en boxervalp ska. Är ofta inne och kollar på din fina sida.

Massor med boxerpussar från oss.

Bella och Karin

2008-06-15 @ 19:48:53
URL: http://www.pibox,nu
Postat av: Karin igen

Smilla,

Kom ihåg att tala om för din matte, att man börjar med bilbarnstol inte med kudde!!!!!!



Kram igen

Mor Bella

2008-06-15 @ 19:53:58
Postat av: Rosso

Tack för omtanken. Jag utnyttjar min matte till max, har typ ätit godis till lunch.. Ont gör det i tassen. Lite extra när man har bandage på sig.. Jag hoppas verkligen att matte har fel nr hon tror att det ska ta 3 v innan jag är hel igen för det är TRÅKIGT att vara i stillhet!



Puss på dig, sötnos!

2008-06-15 @ 22:26:14
URL: http://rosso.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0