Våran älskling Smilla....

Vi kom hem med Smilla i fredagskväll och hon har skött sig såååå bra hela tiden.
Jag är så glad att jag fick köpa min boxerflicka av Karin och Pibox  TACK!!

Klicka på bilderna!!


Karin & Bella( mamma till Smilla) Jag & Smilla

Resan från Strängnäs gick jättebra, hon var lite orolig under de första 20 min i bilen men efter vi stannat och ätit och kissat och myst i gräset gick det bättre och hon somnade i min famn och sov med "Allan" hennes anka.

     

Vi kom iaf hem till slut och vi var alla mycket trötta men lyckliga att vi äntligen fått hämta hem vår lilla flicka efter såååå lång väntan. Hon nosade runt här hemma och det första stället hon lade sig på var inte i hennes korg utan i puffarna framför TV:n där somnade hon på fem röda!!



Men hon tycker mycket om sin korg oxå och sover även gärna där



Första natten gick helt utmärkt och hon sov i sin korg bredvid min säng hon vaknade till ngn gång under natten för att kika om jag var kvar, när hon såg det och jag lade ner handen och klappade henne lite så somnade hon om på studs. Halv sex vaknade hon så då gick vi upp och kissade åt lite osså ut på gräsmattan och göra det som skall göras, jag e sååå stolt över henne. Sedan somnade hon om igen i en och en halvtimme.
Andra natten var lika dan men då sov hon till halv sju.

Det känns verkligen jätteroligt med Smilla och jag ser fram alla äventyr med henne!!

Kram Lotta & Smilla


Kommentarer
Postat av: Susanne

Hejsan!
TACK för grattis!
Va roligt att du fått hem din gulliga lilla Smilla. Hon är verkligen jätte söt!
Jag önskar dig ALL lycka med henne!
Hoppas vi ses på någon utställning i framtiden!*ler*

Vi hörs!
Kram Susanne & boxerpussar Snuffe & Ruffa

2008-06-01 @ 20:22:42
URL: http://www.woogiebox.cybersite.se
Postat av: Sesse

Vad söt hon är :)

2008-06-01 @ 21:28:28
URL: http://sesses.blogg.se
Postat av: Rosso

Halloj!
Kul att ni har hittat till vår sida! Smilla är jättesöt.. Boxerslem från Rosso m. matte

2008-06-02 @ 10:43:16
URL: http://rosso.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0